Si has arribat fins aquí...



Si has arribat fins aquí...
Et diré que el meu nom és Maica i visc a Sabadell, faig scrapbook sempre que puc i desitjo que qualsevol cosa que puguis veure en aquest bloc o en el meu actual bloc, BertaiPolete, et serveixi d'inspiració.

8/5/11

Diccionari Femení

Ahir va ser un dia molt intens, poder perquè he estat un temps sense fer cap taller i en tenia de fet moltes ganes. La col.laboració de la Momo val a dir que ha estat fonamental, ja que apart de poder gaudir de la seva companyia i la de les assistents durant tot el dia d'ahir, va ser ella qui va triar en el seu moment els papers a utilitzar i va preparar els materials necessaris, de manera que jo vaig dedicar-me a l'aspecte més creatiu tant pel que fa al format del projecte com al seu contingut i decoracions sota el meu disseny.


La botiga és un encant, segur que moltes ja ho sabeu, i a més l'esperit inquiet de la Momo fa que busqui constantment materials diferents per adaptar-los a l'us de l'scrapbook, realitza moltes activitats socials i el seu local sempre està ple de noies de totes les edats amb projectes amunt i avall.



I jo un cop més he gaudit d'una intensa trobada amb l'scrapbook, de 9 del matí a 8 del vespre, només amb mitja hora per dinar, però amb tots els projectes enllestits.
Ara però és el meu torn d'acabar el Diccionari Femení.

1 comentario:

Immaculada dijo...

Ostres,
aquesta idea del diccionari femení, m'agrada molt!